Υπερείδου 11 & Αϊδινίου , Περιστέρι, 121 32 | 21 0572 3811

Κατηγορίες

Κατηγορίες

Σε περίπτωση επιστροφής, τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί, ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.

Τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από την αντίστοιχη απόδειξη λιανικής πώλησης, ή το τιμολόγιο πώλησης.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος, κ.λ.π.).

Προϊόντα που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί δεν επιδέχονται αλλαγή ή επιστροφή σε καμία περίπτωση. Μόνο σε περίπτωση σφάλματος, ή αστοχίας υλικού του προϊόντος θα εξετασθεί η περίπτωση αλλαγής, εφόσον επιβεβαιωθεί πρώτα το σφάλμα από τον κατασκευαστή. Σε αυτή την περίπτωση να επικοινωνήσετε άμεσα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Τα προϊόντα που θα αγοραστούν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Το κόστος επιστροφής κάποιου μη ελαττωματικού προϊόντος το επιβαρύνεται ο πελάτης

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων (Refund), θα πρέπει να έχει βεβαιωθεί η πληρωμή από το λογιστήριό μας και να έχει επιστραφεί το δέμα. Η παραπάνω διαδικασία απαιτεί περίπου 10 εργάσιμες ημέρες  και το κόστος αποστολής το επιβαρύνεται ο πελάτης.

Σε περίπτωση αδυναμίας ή άρνηση παραλαβής της αποστολής η εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα χρέωσης σας τόσο για το προϊόν όσο και του κόστους αποστολής.

Για την επιστροφή των προϊόντων σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω email στο [email protected], ή να τηλεφωνήσετε στο 210 57 23 811, για να πάρετε σχετική έγκριση και οδηγίες για την χρέωση των μεταφορικών εξόδων.

Ελαττωματικά προϊόντα

Για την επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να επικοινωνήσετε - εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του εμπορεύματος-  μέσω email στο info@tonerstore.gr,
ή μέσω τηλεφώνου στο 210 57 23 811  για να πάρετε σχετική έγκριση και οδηγίες για τον τρόπο αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος ώστε να μην επιβαρυνθείτε με επιπλέον έξοδα.

Αντικατάσταση ή επισκευή του προϊόντος μπορεί να γίνει εφόσον  εξετασθεί και επιβεβαιωθεί το σφάλμα από τον κατασκευαστή και δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης, με προσκόμιση της συσκευασίας προϊόντος.

Τα μεταφορικά επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος επιβαρύνουν την εταιρεία μας. Σε περίπτωση που ένα προϊόν επιστραφεί σαν ελαττωματικό και διαπιστωθεί η αρτιότητα του, τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη.

Μπορείτε επίσης να περάσετε από το κατάστημά  μας κατόπιν συνεννόησης.

Διεύθυνση αποστολής επιστροφών

TONER STORE

ΥΠΕΡΕΙΔΟΥ 11 - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΤΚ 12132

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Στην περίπτωση υπαναχώρησης μπορείτε να επιστρέψετε προϊόν που έχετε προμηθευτεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία τιμολόγησής του, για να θεωρηθεί εμπρόθεσμη η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, με δική σας χρέωση μεταφορικών εξόδων επιστροφής.

Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί ενώ θα πρέπει να συνοδεύονται με το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής πώλησης, ή το τιμολόγιο πώλησης).Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας ώστε να μας ενημερώσετε για την πρόθεση σας, είτε με e-mail στη διεύθυνση στο info@tonerstore.gr, είτε τηλεφωνικά στο 210 57 23 811.